髪切り

今週の水曜日にヘスバーグセンターで髪切りは僕に見られました。二楽林屋は髪切りをするが上手で、とても楽しかったから、そのパーフォマンスはとてもおもしろくて、楽しかったと思います。二楽さんは何でもを切ることが出来るそうです。
髪切りをする時、僕の一番好きな切った物は桃太郎(ももたろう)です。そして、音楽を聞きながら、髪切りのものがたりはアーヂエンスに見られました。僕の一番好きな髪切りのうたはパッフでした。
I also really enjoyed learning about kamikiri through this event.  Before, I only knew a little bit about kamikiri, but I enjoyed learning about this art.  The performance was extremely entertaining and funny because it seems that Mr. Niraku is a very personable and entertaining character.

Comments

Popular posts from this blog

秋休み

Show and Tell

カレーライス